شرکت نگین مهاجر آسیا

شرکت نگین مهاجر آسیا

اعزام دانشجو به کشورهای انگلستان، اتریش و مالزی

با مجوز رسمی از وزرت علوم, تحقیقات و فناوری

ساعت کاری شرکت همه روزه از ساعت

9 الی 17

شیراز- معالی آباد-ساختمان یونیک

طبقه دوم-واحد6

۱۰ دلیل قانع کننده تحصیل در انگلستان



 

۱.زبان انگلیسی

زبان رایج در بریتانیا، انگلیسی است. کافی است، انگلیسی بدانید تا به‌راحتی با مردم انگلستان و تمام نواحی دنیا ارتباط برقرار کنید. فقط بیش از ۱۰۰ هزار دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف در هر سال در لندن مشغول به تحصیل می‌شوند.

۲.کیفیت بالای آموزش و اعتبار مدارک تحصیلی

حضور در برنامه‌ها و دوره‌های تحصیلی انگلیس می‌تواند امکان بهره‌مندی از بهترین شرایط تحصیلی را برایتان فراهم کند و اعتبار مدرکی که از دوره‌های تحصیلی‌تان از دانشگاه‌های متنوع آن دریافت می‌کنید، آن‌قدر بالا خواهد بود که در ابعاد بین‌المللی مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

۳.ورود به بهترین دانشگاه‌های دنیا بدون کنکور

تحصیل در انگلستان بدون نیاز به کنکور و گذراندن دوره‌های مختلف تحصیلی در حضور امکاناتی مناسب و کیفیتی آینده‌ساز باعث می‌شود تا ضمن عبور از دغدغه بیهوده‌ای مانند کنکور، به‌سادگی در محیطی استاندارد به کسب تجربه‌های علمی و تجربه‌های مهم زندگی بپردازید. وجود دانشگاه‌هایی مانند آکسفورد در انگلستان، آن را به قطبی مهم در تحصیل بدل کرده است.

۴.دوره‌های کوتاه‌تر و متنوع‌تر تحصیلی

دوره‌های تحصیلی مختلف انگلستان نسبت به ایران یا نقاط دیگر دنیا کوتاه‌تر هستند. برای مثال، دوره تحصیلی کارشناسی یا همان لیسانس، ۳ سال است، کارشناسی ارشد یا همان فوق‌لیسانس حدود یک سال به طول می‌انجامد و دوره‌های دکتری هم ۳ ساله هستند. تنوع رشته‌های دانشگاهی هم در انگلستان بسیار زیاد است. مثلا دانشگاه‌های لندن، بالغ بر ۳۰ هزار رشته تحصیلی مختلف را ارائه می‌کنند.

۶.موقعیت جغرافیایی؛ از مزایای تحصیل در انگلستان

انگلیس در مقایسه با مقاصد تحصیلی پرطرف‌دار دیگری مانند استرالیا، آمریکا یا کانادا به ایران نزدیک‌تر است. از این رو، موقعیت جغرافیایی یا همان فاصله انگلیس تا ایران هم از مزایای تحصیل در این کشور خواهد بود. ارتباط با کشورهای دیگر اروپایی و امکان سفر و گشت‌وگذار در آنها هم از دیگر نکات مثبتی است که انگلیس را در زمره بهترین‌ها برای تحصیل قرار می‌دهد.

۷.امکان بهره‌مندی از بورس تحصیلی متنوع

بسیاری از دانشگاه‌ها انگلیسی بورس‌های متنوعی برای دانشجویان داخلی و خارجی در نظر می‌گیرند. اگر نمی‌دانید که برای دریافت بورسیه‌های مقاطع مختلف تحصیلی انگلیس باید از کجا شروع کنید، اصلا جای نگرانی نیست. چرا؟ چون موسسه نگین مهاجر آسیا در این عرصه با سابقه و تجربه‌ای قابل‌توجه مشغول به کار هست که می‌توانند به شما کمک کنند. از مزایای تحصیل در انگلستان در کنار نگین مهاجر آسیا بهره‌مند خواهید شد.

۸.محیط بین‌المللی و تنوع فرهنگی

تحصیل در انگلستان به واسطه داشتن محیطی بین‌المللی و امکان ارتباط با کشورهای متنوع، تجربه‌ها و دید عمیقی را به دانشجویان ارائه می‌کند. هم‌زیستی در کنار ملل و فرهنگ‌های مختلف از آن دستاوردهای نابی است که محیط بزرگ و فرهنگ غنی کشوری مانند انگلیس در اختیارتان می‌گذارد. یکی از مزایای تحصیل در انگلستان همین تجربه درک فرهنگ‌ها و آدم‌های رنگارنگی است که از گوشه‌وکنار دنیا راهی این کشور می‌شوند.

۹.امکان ورود سریع‌تر به رشته‌های علوم ‌پزشکی

در بسیاری از کشورهای مطرح دنیا مانند آمریکا، استرالیا و کانادا که رقبای انگلستان از نقطه‌نظر امکانات تحصیلی هم هستند، ورود به رشته پزشکی نیازمند گذراندن دوره‌ها و سطوح مختلف آموزشی است. یعنی ابتدا باید مقاطع اولیه در سطح کارشناسی طی شود و بعد به ترتیب نسبت به رسیدن به مدارج بالاتر پزشکی اقدامات لازم صورت بگیرد.

ضمن وجود امکانات درجه یک برای دانشجویان پزشکی و سطح بالای آموزش در این رشته، چنین مراحلی وجود ندارد و امکان ورود مستقیم به رشته های علوم پزشکی در انگلستان بعد از دوران پیش‌دانشگاهی کاملا مقدور است. 

۱۰.بالاترین سطح امکانات و خدمات آموزشی

تحصیل در بهترین دانشگاه های انگلستان این کشور می‌تواند طعم تجربه آموختن در محیطی با امکانات مطلوب را به شما بچشاند. در شهری مانند لندن بالغ بر ۱۲۰ کتابخانه از جمله کتابخانه بریتانیا وجود دارد. در کتابخانه بریتانیا به تنهایی، حدود ۱۵۰ میلیون جلد کتاب متنوع دیده می‌شود. این امکانات یکی از بهترین مزایای تحصیل در انگلستان هستند.




طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top